Hur ansluter jag mig till Zoodis arbetsplattform som arbetssökande?
Du ansöker genom att fylla i ansökan i vår webplats
Hur får jag kontakt med en arbetsgivare?
Arbetsgivaren kommer att kontakta dig via telefon
Hur vet en arbetsgivare att jag står som arbetslös?
Du kommer finns i vårt telefonisystem, där arbetsgivaren med enkla knappval söker rätt tjänst, språk och stad. Din telefon är kopplad under just jobbkategorier som du ansökt om. Du får tillfälle att presentera dig och komma överens om arbetsuppgifter,lön mm.
Kostar det att koppla sig till Zoodis (jobfixer) plattform?
Ja, det kostar att ansluta sig till vårt plattform. Kostnader innefattar telefonitjänster och jobbmatchning för etablering av kontakt mellan dig och arbetsgivare.
Hur logga jag in eller logga ut i telefonisystemet?
u får inloggningsuppgifter av oss som du sedan kan bestämma när och hur du vill vara synlig för arbetsgivare.
Hur vet jag att en arbetsgivare söker mig på min telefon?
Ja, du ser på inkommande nummer som presenteras i din telefon som avslutas med 010 .
Jag har lite skulder registrerad på mig, kan jag ansluta mig ändå till Zoodi?
Vi gör individuella bedömningar.
Jag söker arbete som städare i min stad, vilket anslutningsavgift väljer jag då?
Då väljer du den lägsta abonnemanget.
Kan jag koppla vilket nummer jag vill till Zoodis plattform för att ta emot samtal av arbetsgivare?
Nej, numret måste vara knuten till dig personligen.
Kan jag ansluta mig till Zoodi som arbetssökande om jag pratar på ett annat språk?
Ja, du kan ansluta dig om du pratar, Arabiska, Dari, Persiska, Somaliska, Polska, Ryska, Ukrainska, Bosniska, Turkiska, Kinesiska, Engelska, Spanska mm
Kommer jag överens om arbetsuppgifter och lön med arbetsgivare?
Ja